Pełna oferta usług

zolta-papierowa-wycinanki-zarowka-z-przedza-sznurkiem-na-blackboard
Jak to działa?

Zapoznaj się z regulaminem realizacji usług oraz procedurą zwrotu. Poniżej znajduję się oferta szkoleń naszej kadry szkoleniowej. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.

Regulamin realizacji usług

Po kliknięciu w przycisk pobierze się plik z regulaminem realizacji usług szkoleniowych.

Procedura reklamacji

Po kliknięciu w przycisk pobierze się plik z procedurą reklamacji szkolenia.

RODZAJE SZKOLEŃ

Komunikacja w biznesie

Komunikacja międzykulturowa w biznesie

Dowiedz się w jaki sposób usprawnić komunikację z kulturowo odmiennymi partnerami. Spraw, aby kontakt międzykulturowy nie był przykrym obowiązkiem ale intrygującym wyzwaniem i przygodą. Przekonaj się, że bariery i odmienności komunikacyjne, istnieją głównie w naszych głowach. 

  • Poszerzysz wiedzę z zakresu podobieństw i różnic pomiędzy wybranymi kulturami biznesowymi świata, 
  • Dowiesz się jakie są metody budowania zaufania dopasowane do kulturowej tożsamości partnerów, 
  • Poznasz techniki efektywnego odmawiania, przekonywania oraz oceniania partnerów pochodzących z różnych rejonów świata,  
  • Poznasz techniki łagodzenia kryzysowych sytuacji oraz podejmowania decyzji w zgodzie z kulturowymi różnicami i podobieństwami, 
  • Dowiesz się jak usprawniać pracę wielokulturowego zespołu,
  • Nauczysz się sposobów konstruowania komunikatów w taki, sposób, aby Twój partner kulturowo odmienny nie tylko słyszał, ale też słuchał tego, co chcesz przekazać,  
  • Poznasz najważniejsze zasady ponad kulturowego savoir vivre. 

Moduł I. Na drodze do harmonijnej współpracy:

  • Znaczenie różnic kulturowych, a budowanie relatywizmu kulturowego w biznesie,  
  • O tym, co utrudnia komunikację: rola błędnych przekonań w postrzeganiu świata, 
  • 10 "nieszczęsnych" instynktów i rzecz o wartościach i stereotypach narodowych 

Moduł II. Biznes na kulturowych skalach i wymiarach:

  • Biznes w kontekstach kulturowych,
  • Analitycznie, indukcyjnie czy holistycznie? Systemy myślenia a rozumienie biznesu,
  • Relacje kontra pieniądze. Elementarny podział kultur świata biznesu,  
  • Zaufanie. Czym jest i jak je budować? 
  • Mówić i pisać tak, żeby nas rozumiano – „kontestowanie” komunikatów w biznesie,  
  • Trudna sztuka odmawiania,
  • Czas i planowanie w kulturach biznesowych,  
  • Zarządzanie i podejmowanie decyzji oraz delegowanie zadań,

Moduł III. Kulturowy savoir vivre i protokół dyplomatyczny:

  • Tytułowanie, przywitanie, pożegnanie i zwroty grzecznościowe,  
  • Spotkania formalne i nieformalne, small talk i tematy tabu, biesiadowanie,  
  • Gesty, mimika i to, co w ukrytym wymiarze, 
  • Podsumowanie
Zarządzanie zespołem międzykulturowym

Zarządzanie zespołem międzykulturowym

Dowiedz się jak zarządzać ludźmi pochodzącymi z odmiennych kręgów kulturowych. Poznaj metody, narzędzia i techniki motywowania pracowników z różnych stron świata. Sprawdź jakie są sposoby wyznaczania i delegowania zadań pod różnorodnymi szerokościami i długościami geograficznymi. Dowiedz się jak dotrzeć i zrozumieć Innego. Wybierz to, co pomoże Ci usprawnić współpracę międzynarodową i zastosuj we własnej praktyce zawodowej.

  • Będziesz potrafił sprawniej motywować, delegować zadania, oceniać i przekazywać negatywny feedback z wyczuciem i w sposób optymalnie dostosowany do kulturowego zaplecza pracowników, 
  • Dowiesz się jak skutecznie mierzyć się z wyzwaniami w zarzadzaniu zespołem międzykulturowym
  • Poznasz metody skutecznego liderowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku, 
  • Będziesz potrafił zdiagnozować pojawiające się kryzysy i umiejętnie na nie reagować.

Moduł I. Wyzwania zarządzania w środowisku międzykulturowym:

  • Kultury biznesowe Zachodu i Wschodu w wymiarach i skalach,
  • „Kulturowe DNA”, czyli zalety i wady managerów z odmiennych rejonów świata,
  • Pracownik a zwierzchnik – koncepcje i podejścia a budowanie pozytywnych relacji w odmiennych kulturach organizacyjnych,
  • Podstawowe błędy w zarządzaniu zróżnicowanym kulturowo zespołem i pojedynczymi pracownikami – przegląd nieprawidłowości i sposoby ich unikania, 

Moduł II. Kultura narodowa a organizacyjna:

  • Przewodzić zespołowi czy nadzorować pracowników – Z kim? Dla kogo? W jakich okolicznościach?  
  • Motywowanie – wartości narodowe i firmowe, a techniki aktywizacji pracownika,  
  • Uczenie siebie i innych – sposoby na skuteczny transfer wiedzy z perspektywy odmienności kulturowych,  
  • Wyznaczanie ról oraz zadań indywidualnych i grupowych w zróżnicowanym środowisku pracy,
  • Ocenianie – konfrontacyjnie czy unikając konfrontacji?
  • Proces decyzyjny – koncyliacyjnie czy odgórnie?  
  • Sposoby rozwiązywania i zażegnywania konfliktów, 

Moduł III. Zarządzanie pracownikiem w zmianie: 

  • Wyzwania wprowadzania zmian w zespole międzykulturowym,  
  • Proces zmiany w koncepcji wrażliwości kulturowej – jak się przygotować i działać?  
  • Przegląd i wybór strategii i metod wprowadzania zmian, 
  • Podsumowanie
Komunikacja z klientem międzynarodowym

Obsługa klienta zagranicznego

Poznaj najwyższe standardy obsługi klienta kulturowo odmiennego. Dowiedz się w jaki sposób dopasować swoje zachowanie do potrzeb przedstawicieli odmiennych regionów świata. Spójrz na potrzeby partnerów z ich wyjątkowej perspektywy oraz sposobu rozumienia i postrzegania świata. Przećwicz metody budowania długotrwałych, pozytywnych relacji biznesowych.   

  • Dowiesz się w jaki sposób dopasować proces obsługi klienta do jego kulturowych przyzwyczajeń i oczekiwań konsumenckich,  
  • Zdobędziesz umiejętności analizy potrzeb,  
  • Poznasz metody budowania pozytywnych relacji oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi z klientami z odmiennych kontekstów kulturowych,  
  • Będziesz potrafił spojrzeć na potrzeby i oczekiwania klientów z odmiennych rejonów świata. 

Moduł I. Naczelne zasady obsługi klienta (nie tylko) zagranicznego 

  • Sposoby nawiązywania i podtrzymywania kontaktu:   
  1. Europa, Ameryka Północna, Australia,  
  2. Bliski Wschód, 
  3. Daleki Wschód, Azji Południowa i Południowo-Wschodnia, 
  4. Afryka, 
  5. Ameryka Południowa,

Moduł II. „Instrukcja obsługi” klienta kulturowo odmiennego:

  • Klienci w wymiarach kultur – trudności, oczekiwania, potrzeby,   
  • Kontakt bezpośredni face – to – face, 
  • Kontakt telefoniczny i e-mail,   
  • Technika PALS w dialogu z klientem kulturowo odmiennym, 
  • Sposoby odmawiania klientowi roszczeniowemu,  
  • Sposoby radzenia sobie z przedstawicielami kultur konfrontacyjnych, 
  • Współpraca z klientem z rynków zamkniętych na obcych,  

Moduł III. Z pozycji obsługującego/sprzedawcy 

  • Kulturowy savoir vivre w obsłudze klienta. O czym pamiętać, żeby nie obrazić? 
  • Autoprezentacja. Mowa niewerbalna w kontakcie z klientami, czyli od dystansu przestrzennego po zakazane gesty, 
  • Podsumowanie
Relokacja pracownika

Relokacja pracowników

Dowiedz się jakie wyzwania wiążą się z życiem i pracą w nowym kraju. Poznaj metody radzenia sobie z szokiem kulturowym oraz sposoby wsparcia najbliższych w procesie zmiany miejsca zamieszkania. Zdobądź wiedzę i umiejętności niezbędne do funkcjonowania w nowym miejscu życia. Sprawdź jak kompleksowo przygotować się na długotrwały wyjazd i pobyt poza granicami kraju pochodzenia.

  • Zorientujesz się jakie trudności napotkasz podczas adaptacji do nowych warunków kulturowych i w jaki sposób sobie z nimi radzić,  
  • Dowiesz się o elementach kultury własnej i kraju przyjmującego, które rodzić mogą sytuacje konfliktowe oraz kryzysowe w nowym miejscu pracy,  
  • Nabędziesz umiejętności rozładowywania napięcia towarzyszącego szokowi kulturowemu oraz wsparcia najbliższych w pokonywaniu wyzwań relokacyjnych. 

Moduł I. „Move or not ot move”, czyli wyzwania przenosin: 

  • Transfer kulturowy – czym jest i jak przebiega? 
  • Diagnoza i ocena przywiązania do kultury pochodzenia (jakim typem ekspaty jesteś?), 
  • Diagnoza aspiracji wyboru miejsca do życia (czy jesteś gotowy na wyjazd?),  
  • Funkcjonowanie i działanie w środowisku międzykulturowym – szanse, wyzwania i zagrożenia,  
  • Etapy szoku kulturowego i metody jego minimalizowania, 

Moduł II. Akcja – Adaptacja: 

  • Planowanie relokacji (check lista i formalności transferowe), 
  • Sposoby budowania działania ułatwiającego adaptację w nowym miejscu,  
  • Planowanie życia w nowym środowisku (system szkół, opieka zdrowotna, zameldowanie, ubezpieczenia, itd.),   
  • Planowanie kariery zawodowej w nowym miejscu krok po kroku, 

Moduł III. Kulturowy savoire vivre: 

  • Charakterystyka szczegółowa kraju docelowego, 
  • Podobieństwa i różnice – analiza kultury kraju pochodzenia i kraju docelowego, 
  • Czas wolny i czas zawodowy – rozumienie czasu w nowym miejscu,  
  • Trudna sztuka odmawiania,  
  • Ekspresyjność kultury przyjmującej (trening z ukrytym wymiarem), 
  • Small talk i tematy tabu, 
  • Etykieta życia codziennego (przywitania, pożegnania, przedstawianie, strój, obyczaje kulinarne),  

- Podsumowanie szkolenia.

warsztaty negocjacyjne

Warsztat negocjatora

Dowiedz się jak prowadzić przemyślane negocjacje, zgodnie z zasadami, taktykami i ukierunkowaniem na osiąganie optymalnych korzyści. Wzbogać swoje umiejętności komunikacyjne o zestaw przydatnych technik pokonywania problemów (nie tylko zawodowych), zmiękczania oponenta i działania w zgodzie z językiem korzyści. Sprawdź się w umiejętnościach prowadzenia sztuki targu i poznaj zestaw technik, które wykorzystują inni, aby Cię pokonać w negocjacjach.

  • Dowiesz się jakie zasady rządzą negocjacjami i manipulacją interpersonalną,  
  • Poznasz sposoby łagodzenia wrogości, agresji i gniewu u innych,  
  • Dowiesz się jakie techniki stosować w sytuacjach kryzysowych rozmów,  
  • Poznasz style negocjowania oraz dowiesz się jak "omijać krople deszczu",  
  • Ale przede wszystkim będzie potrafił zaplanować i zapanować nad kolejnymi negocjacjami w życiu zawodowym i prywatnym. 

MODUŁ I. Zorientowanie na procesie: 

  • Elementarne zasady prowadzenia negocjacji, 
  • Sprzeczność interesów czy konflikt?  
  • Zmienne i stałe negocjacyjne, poszerzanie pola negocjacji, kompensacja kwestii, BATNA i ZOPA, 
  • Rodzaje celów w negocjacjach i ścieżki ich wyznaczania w  duchu „S.M.A.R.T. + 6W”,    
  • Struktura procesu i etapy negocjacji, 
  • Ustępstwa i zarządzanie ustępstwami,  
  • Gra symulacyjna: negocjacje szachowe,  

MODUŁ II. Zorientowanie na partnerze:

  • Bariery negocjacyjne,  
  • Rodzaje negocjacji (pozycyjne, interaktywne, arbitrażowe), 
  • Strategie negocjacyjne (podziału vs. poszukiwania rozwiązań vs. realizacji wspólnego potencjału),  
  • Scenariusze negocjacyjne,  
  • Style negocjacyjne (miękki, twardy, rzeczowy +arbitrażowy), 

MODUŁ III. Zorientowanie na sobie:

  • Nieświadome programy informacyjne ,  
  • Zasady wpływu społecznego i heurystyki w negocjacjach,  
  • Rodzaje argumentów (serce – rozum – logika) i ich jakość w negocjowaniu, 

- Potęga pytań. 

biznesowy lunch

Etykieta biznesowa, Protokół dyplomatyczny, Savoir-vivre

Poznaj zasady etykiety biznesowej i rozszerz swoje umiejętności o sprawdzone sposoby prowadzenia small talku z klientami i partnerami biznesowymi. Dowiedz się jak skomponować odpowiedni strój do okoliczności, jak dokonać profesjonalnej autoprezentacji, w jaki sposób organizować biznesowe obiady oraz mniej formalne spotkania. Wzbogać swoją wiedzę o elementarne zasady dobrego wychowania, a już nigdy nie będziesz czuł się nieswojo podczas spotkań publicznych. 

  • Poznasz zasady rządzące codzienną grzecznością zawodową i towarzyską,  
  • Dowiesz się w jaki sposób być asertywnym ale jednocześnie uprzejmym, 
  • Poznasz sposoby prowadzenia kulturalnej i niezobowiązującej konwersacji,  
  • Będziesz potrafił dobrać strój do okoliczności występowania, trunki do potraw oraz bezpieczne tematy do rozmów,  
  • Poznasz zasady komponowania listów formalnych i dobrego zachowania w przestrzeni wirtualnej.  

MODUŁ I. Codzienna grzeczność w miejscu pracy:  

  • naczelne zasady kultury biznesu  
  • krytyka, asertywność i nietakt,  
  • Obsługa klienta i zasady procedencji, czyli dlaczego Klient zawsze na pierwszym miejscu? 

Moduł II. Komunikacja i autoprezentacja: 

  • profesjonalne przedstawianie się, przywitanie, pożegnanie i tytułowanie partnerów,  
  • Zapamiętywanie imion i nazwisk,  
  • Komunikacja niewerbalna (pułapki mowy ciała),  
  • Słuchanie, rozmowy telefoniczne i prezenty,  

Moduł III. Wizerunek i przyjęcia: 

  • Ubiór służbowy mężczyzn i kobiet (od casual po white tie),   
  • Dress code, czyli okoliczności i dobór stroju,  
  • Przyjęcia zasiadanie i stojące,  
  • Zapraszanie gości,  
  • Dobór potraw i napojów. O czym pamiętać?  

Moduł IV. Netykieta:  

  • struktura wiadomości e-mail i dokumentów oficjalnych,  
  • „Dekalog Netykiety”, czyli o dobrych manierach w Internecie, 

- Podsumowanie szkolenia. 

konflikt w biznesie

Warsztat mediatora, o praktycznych strategiach reagowania na konflikty

Wzbogać swoją wiedzę i umiejętności o kompetencje mediacyjne. Poznaj sprawdzone metody zażegnywania i rozwiązywania konfliktów. Dowiedz się jak konstruktywnie rozmawiać z partnerami o sprzecznych interesach, emocjach i dochodzenia do konsensusu w sytuacjach sprzeczności interesów.

  • Poszerzysz swoje umiejętności o metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych i ich skutecznemu przeciwdziałaniu, 
  • Dowiesz się jakie techniki mediacyjne stosować w obliczu sytuacji kryzysowych,  
  • Nauczysz się zarządzać procesem mediacyjnym pomiędzy zwaśnionymi stronami,  
  • Będziesz potrafił stosować sprawiedliwość naprawczą.  

Moduł I.  Konflikty a proces mediacyjny: 

  • Analiza konfliktu – sposoby poszukiwania przyczyn i możliwości współpracy,  
  • Metody i procedury zarządzania sporami i konfliktami,  
  • -Proces mediowania,  
  • Role i funkcje mediatora,  
  • Metody i procedury mediacyjne 

Moduł II. Przygotowania do mediacji: 

  • Nawiązywanie kontaktów między stronami,  
  • Gromadzenie i analiza informacji o stronach,  
  • Opracowywanie planu mediacji,  

Moduł III. Prowadzenie spotkań mediacyjnych:  

  • Rozpoczynanie mediacji,  
  • Monolog mediatora,  
  • Wzajemne edukowanie się stron – jak? dlaczego? kiedy?  
  • Metody generowania opcji rozwiązywania problemów,  
  • Budowanie porozumienia i domykanie przedmiotu mediacji,  
  • Sposoby wdrażania porozumień,  

- podsumowanie szkolenia.    

Krytyczne myślenie

Podstawy krytycznego myślenia

Dowiedz się jakie błędy w myśleniu popełniasz najczęściej i jak ich uniknąć w przyszłości. Dowiedz się jak świadomie i zgodnie z logiką analizować informacje i, co ważniejsze, podejmować możliwie najrozsądniejsze decyzje w biznesie i życiu prywatnym.

  • Dowiesz się w jaki sposób nasz mózg nas oszukuje stosując "skróty" myślowe oraz heurystyki myślenia,  
  • Poznasz metody przeciwdziałania błędom poznawczym,  
  • Wzbogacisz swoje umiejętności z zakresu architektury podejmowania świadomych wyborów,  
  • Będziesz potrafił oddzielić impulsy od przekonań oraz osądy od faktów, 
  • Zweryfikujesz swoje błędne przekonania i dowiesz się jak trzymać się logiki i rozumu. 
  1. Mózg lewy - mózg prawy: podstawy działania narzędzi poznawczych i skutecznego myślenia. Dwie ścieżki poznania: myślenie analityczne, intuicyjne i narracyjny sposób wyjaśniania świata,  
  2. Elementarne heurystyki myślowe: zakotwiczenie, dostępność i reprezentatywność, 
  3. - Pułapki myślenia, czyli o błędach poznawczych: efekt pierwszeństwa, efekt halo, efekt skupienia, ignorowanie prawdopodobieństwa, naiwny empiryzm, zamiana stron, efekt potwierdzania i jego rodzaje, pełzający determinizm, efekt świeżości, egocentryzm i egotyzm atrybutywny, myślenie magiczne, myślenie scenariuszowe i efekt Monte Carlo,
  4. Metody podejmowania słusznych decyzji (dedukcja, indukcja i analogia w biznesie i domu),
  5. Akcja – manipulacja. Techniki przeciwdziałania manipulowania decyzjami, czyli ja kontra mózg i świat, 
  6. Sytuacje kryzysowe a sposoby podejmowania decyzji, 
  7. Podstawy racjonalnego i krytycznego dyskutowania (nie tylko o biznesie), 
  8. Podejście do ryzyka i prawdopodobieństwa,  
  9. Preferencje osobiste, przekonania i odwracanie myślowego punktu ciężkości,  
  10. Zamiast podsumowania – włącz myślenie krytyczne, czyli instrukcja myślenia krok po kroku,
Wystąpienia publiczne

Sztuka wystąpień publicznych

Dowiedz się jak być dobrym mówcą. Poznaj zasady przygotowania do wystąpień publicznych tak, aby być przekonującym w tym co i jak mówimy. Wzbogać swoje kompetencje o sztukę autoprezentacji już dzisiaj. 

  • Dowiesz się jak profesjonalnie przygotować się do wystąpienia,  
  • Poznasz metody radzenia sobie ze stresem,  
  • Skorygujesz błędy w mowie ciała i odkryjesz swoje atuty jako mówcy, 
  • Przećwiczysz techniki poprawiające Twoją dykcję, mowę plastyczną oraz metody przestawiania na tryb pozytywny audytorium.  
  1. Przygotowanie do wystąpienia/prezentacji - o czym pamiętać?  
  2. Planowanie elementów wystąpienia, 
  3. Moje cele, zasoby i strategie,
  4. Mowa ciała (postawa gesty, mimika) 
  5. Etapy budowania prezentacji/wystąpienia
  6. Metody tworzenia spójnego wystąpienia, 
  7. Rozpoczynanie wystąpienia : techniki "trafiania" do odbiorców i "Domykanie"" wystąpienia,  
  8. Planowanie czasu prezentacji,  
  9. Sposoby panowania nad stresem,  
  10. Sztuka robienia dobrego wrażenia,  

  11. Komunikowanie się z widownią – skupianie uwagi i zwracanie się do odbiorców, wykorzystywanie emocji,   
  12. Sztuka naprawiania złego wrażenia, 
  13. Trening mowy – tempo, ton, pauzy, dykcja, konstruowanie zdań,   
  14. Praca z kamerą,  
  15. Podsumowanie szkolenia.  

Szkolenia Zuzanna Komornicka

dział promocyjny

Skuteczna komunikacja i kreatywność w działaniach promocyjnych

Czas trwania: 40 godzin

Zdobycie wiedzy i umiejętności dot. opracowania i realizacji strategii i działań marketingowych, dzięki którym: 

  • Zbudujesz silną markę oraz wpłyniesz na jej dynamiczny rozwój i przewagę konkurencyjną,  
  • W spójny sposób, krok po kroku efektywnie przeprowadzić działania marketingowe,  
  • Stworzysz i wdrożysz nowe produkty, usługi i rozwiązania w aspekcie strategicznym i taktycznym,  
  • Zrealizujesz założone cele przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów organizacji, 
  • Skuteczniej dotrzesz do obecnych i potencjalnych odbiorców,  
  • Praktyczna i kompleksowa realizacja projektu marketingowego odzwierciedlającego realia biznesowe i możliwego do wdrożenia w organizacjach uczestników studiów,  
  • Aktualizacja wiedzy wpływającej na efektywność procesów w organizacji i zarządzanie projektami marketingowymi,  
  • Pogłębiona analiza wybranych trendów i rozwiązań marketingowych wspierających tworzenie produktów i usług,  
  • Praktyczne zastosowanie metod i narzędzi biznesowych uczących projektowego myślenia, generowania nowatorskich rozwiązań i porządkowania struktury procesu kreatywnego, 
  • Umiejętność konstruowania modelu biznesowego canvas, lean canvas i team canvas,  
  • Praca na realnych przykładach oraz wspólne poszukiwanie rozwiązań umożliwiających poznanie różnorodnych perspektyw i doświadczeń przekładających się na produktywność, dynamizm i skuteczność pracy zespołowej,  
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej kluczowych etapów tworzenia i przeprowadzania projektów z elementami planu marketingowego począwszy analizy rynku, zdefiniowania segmentów klientów i potrzeb grup docelowych, opracowania rozwiązań, zastosowania i skutecznego wdrożenia narzędzi marketingowych, poprzez które będzie można zrealizować konkretne cele i strategie marketingowe 
  1. Wprowadzenie do świata marketingu
  2. Potrzeby i pokusy z perspektywy organizacji i klienta 
  3. Tworzenie grupy projektowej - Team Canvas 
  4. Innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów - Problem Fit Solution 
  5. Analiza otoczenia - metodologia PEST  
  6. Segmentacja klientów 
  7. Analiza konkurencji 
  8. Analiza SWOT 
  9. Marketing MIX 
  10. Rola reklamy i PR w komunikacji marketingowej 
  11. Narzędzia i metody realizacji kampanii promocyjnej 
  1. Harmonogram i Budżet  
Kreatywne myślenie

Kreatywne myślenie w biznesie

Czas trwania: 12 godzin

Wprowadzenie do tematu kreatywności i twórczego podejścia do rozwiązywania problemów w podstawowych obszarach funkcjonowania organizacji. 

  • Poznanie inhibitorów i wyzwalaczy twórczego myślenia 
  • Nauka stosowania skutecznych strategii rozwiązywania problemów 
  • Większa łatwość w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemowych sytuacji 
  • Poznanie podstawowego instrumentarium technik i metod pobudzania kreatywności 
  1. Kreatywność i jej znaczenie w biznesie 
  2. Proces twórczego myślenia i rozwiązywania problemów 
  3. Kapelusze myślowe Edwarda de Bono 
  4. Kształtowanie twórczej postawy - metody i techniki pobudzania kreatywności 
  5. Wykorzystanie metod i technik stymulowania kreatywności w zespołowym rozwiązywaniu problemów 
Komunikacja z otoczeniem

Komunikacja i budowanie relacji z otoczeniem

Czas trwania: 16 godzin

Celem szkolenia jest zmiana postaw, nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju kompetencji interpersonalnych i osobistych oraz efektywnej komunikacji. Uczestnicy szkolenia zdobędą pakiet wiedzy, metod i narzędzi, które pokażą im jak można współpracować w grupie, rozwiązywać konflikty, rozwijać pozytywne postawy i budować relacje oparte o zaufanie oraz partnerstwo. Podnosząc jakość pracy zespołowej i codziennych kontaktów z klientem uczestnicy dowiedzą się jak zapewniać najwyższe standardy i satysfakcję po obu stronach i profesjonalizm na każdym etapie współpracy. 

  • Poznanie metod nawiązywania, budowania i umacniania partnerskich relacji z zespołem i klientami 
  • Zwiększenie efektywności w działaniu i odporność na pojawiające się wyzwania, przeciwności i nieoczekiwane zmiany, zarówno na co dzień jak i w miejscu pracy 
  • Poznanie technik, metod perswazyjnych 
  • Zdobycie wiedzy nt. typologii klientów przydatnej w dokonywaniu diagnozy ukrytych potrzeb oraz dopasowaniu odpowiedniej komunikacji do oczekiwań 
  • Wiedza dot. rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem na poziomie zadaniowym i emocjonalnym, 
  • Poznanie tajników empatycznej i asertywnej komunikacji w relacjach biznesowych, 
  • Praca z testem osobowości i analiza wyników poprzez szereg przygotowanych ćwiczeń 
  1. Wprowadzenie do komunikacji - step by step 
  2. Asertywność - z czym to się je? 
  3. Aktywne słuchanie 
  4. Rezyliencja czyli 3 moje pokoje 
  5. Kreatywność i jej rola w komunikacji  
  6. Test osobowości  
  7. Praca nad indywidualną i zespołową efektywnością
  8. Typologia klientów 
  1. Podsumowanie 
biznesowi-koledzy-patrzeje-na-kartonu-przescieradle

Asertywność w pracy z klientem i w zespole

Czas trwania: 6 godzin

Podniesienie świadomości oraz umiejętności skutecznej komunikacji i bycia asertywnym w relacjach z szeroko rozumianym otoczeniem

  • Poszerzanie świadomości osobistych nawyków komunikacyjnych  
  • Rozwinięcie umiejętności: - przekazywania informacji i budowania dobrego kontaktu,  
  • Zachowań asertywnych przy różnicy poglądów, agresji, odmowie  
  • Zastosowania asertywnych technik komunikacyjnych  
  • Bardziej świadome komunikowanie się i poszerzenie wiedzy nt. granic osobistych,  
  1. Skuteczna komunikacja step by step
  2. Asertywność -  z czym to się je?  
  3. 12 praw asertywności 
  4. Informacja zwrotna i budowanie relacji  

Szkolenia Rafał Resil

31182

Pierwsza Pomoc Przedmedyczna

Czas trwania: 8 godzin

Uzyskanie wiedzy i umiejętności udzielenia pierwszej pomocy tzn. wykonania zespołu czynności wykonywanych w razie wypadku, urazu lub nagłego ataku choroby w celu ochrony życia lub zdrowia poszkodowanego oraz zminimalizowania niekorzystnych następstw, zanim możliwe będzie udzielenie. specjalistycznej pomocy

medycznej.

Uczestnik po zakończonym kursie będzie umiał:

  • przeprowadzić proste czynnością medyczne wykonywanych przed przybyciem ratowników ,
  • dowie się czym jest RKO czyli resuscytacja krążeniowo-oddechowa i jak ją prawidłowo przeprowadzać oraz nauczy się jak sprawdzać podstawowe funkcje życiowe osoby poszkodowanej.
  • Będzie umiał prawidłowo i skutecznie podawać informację podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem służby ratowniczej.

Podstawy pierwszej pomocy

1. Na czym polega pierwsza pomoc przedmedyczna? (budowa anatomiczna, funkcje podstawowych narządów).

2. Jak rozpoznać zagrożenia i właściwie zachować się w miejscu wypadku?.

3. Zasady wzywania pomocy przez telefon.

4. Apteczka pierwszej pomocy.

Opatrunki i unieruchomienia

5. Rodzaje ran i sposoby ich zaopatrywania.

6. Zatrucia ozonem i sposoby radzenia sobie z nimi.

Resuscytacja krążeniowo – oddechowa

7 Wykonywanie prawidłowo masażu serca i sztucznego oddychania

Na zakończenie zajęć przeprowadzany jest egzamin praktyczny na fantomie

czas pracy kierowcy

Czas pracy kierowcy

Czas trwania: 6 godzin

Uczestnik szkolenia pozna przepisy dotyczące czasu pracy kierowcy samochodu ciężarowego. Będzie umiał zaplanować oraz zorganizować transport tak, żeby maksymalnie wykorzystać czas jazdy samochodu. Nauczy się również komunikować z kierowcami oraz przewoźnikami a także zarządzanie kierowcami.

Osoba szkolona pozna i zrozumie między innymi:

  • zasady dokumenty do wykonania transportu (licencje, wymagane zezwolenia na przejazd, uprawnienia kierowcy do wykonania przewozu rzeczy); dokumenty dotyczące przewozu materiałów i ładunków – rzeczy,
  • zlecenia przewozowe,
  • dokumenty pojazdu i kierowcy, zapisy z urządzeń rejestrujących, w tym dane z tachografu,
  • wymagania dotyczące transportu rzeczy,
  • oznaczenia na mapach i atlasach samochodowych,
  • urządzenia do poboru opłat drogowych,
  • zasady ewidencji i rozliczenia czasu pracy,
  • Umiejętności – między innymi osoba szkolona wykonuje proste zadania związane z kierowaniem samochodu ciężarowego zgodnie z zasadami i przepisami,

Kompetencje społeczne:

  • ponosi odpowiedzialność za realizację zadań przewozowych, - dostosowuje zachowanie do okoliczności, prowadząc pojazd ciężarowy,
  • pracuje samodzielnie albo w zespole kierowców oraz podejmuje współpracę w zorganizowanych warunkach, - potrafi oceniać swoje działania wykonywane w ramach współpracy zespołowej oraz przyjmować odpowiedzialność za ich skutki podczas wykonywania zadań przewozowych

 

1. Podstawowe regulacje prawne.

2. Definicje i pojęcia: czas pracy, przerwa,, czas odpoczynku.

3. Planowanie i organizacja czasu pracy kierowców.

4. Prowadzenie dokumentacji czasu pracy.

5. Odpowiedzialność pracodawcy i konsekwencje nieprzestrzegania przepisów.

6. Dobre praktyki w zarządzaniu czasem pracy kierowców.

Kurs kończy się egzaminem końcowym

20610

Cyberbezpieczeństwo – jak sobie radzić z zagrożeniami w siec

Czas trwania: 8 godzin

Cele kształcenia dotyczące wiedzy:

  • Nabycie: wiedzy w zakresie zasad bezpiecznego funkcjonowania firmy w Internecie, istniejących zagrożeń oraz sposób przeciwdziałania. Możliwości pozyskania danych firmy, sposobów przejęcia kontroli nad komputerem oraz jak się przed nimi chronić. Nabycie umiejętności społecznych w zakresie świadomości dalszego rozwoju, organizacji czasu pracy, przewidywania skutków działań oraz przestrzegania zasad etyki.

Cele kształcenia dotyczące umiejętności:

  • rozpoznaje najczęściej stosowane metody cyberataków
  • zapewnia bezpieczeństwo sieci w warunkach codziennej pracy, w szczególności systemów Windows, Linux, IOS
  • rozpoznaje i ocenia infrastrukturę IT pod kątem ochrony przed atakami cybernetycznymi i możliwym wyciekiem danych
  • poszukuje rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność

Cele kształcenia dotyczące kompetencji:

  • Podczas szkolenia dowiedzą się w jaki sposób utworzyć bezpieczna hasła, jak zidentyfikować potencjalne zagrożenia oraz jak im zapobiegać

Uczestnicy zdobędę wiedze, umiejętności oraz kompetencje z zakresu radzenia sobie w cyberbezpieczeństwie w sieci. Jest to bardzo kluczowe przy dzisiejszych częstych wyciekach danych, oraz pracy przeróżnych robotów.

  1. Typy ataków cyfrowych i ich rola w bezpieczeństwie
  2. Bezpieczeństwo systemów operacyjnych
  3. Bezpieczeństwo danych i aplikacji
  4. Szyfrowanie danych w kontakcie z klientem
  5. Bezpieczeństwo systemów IT
  6. Praktyczne zastosowanie zabezpieczeń na platformach chmurowych
  7. Hasła i polityka haseł
  8. Wdrażanie systemów bezpiecznych do komunikacji, Jak stworzyć politykę

    bezpieczeństwa

Scroll to Top