Pełna oferta usług
Jak to działa?
Zapoznaj się z regulaminem realizacji usług oraz procedurą zwrotu. Poniżej znajduję się oferta szkoleń naszej kadry szkoleniowej. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.
Regulamin realizacji usług
Po kliknięciu w przycisk pobierze się plik z regulaminem realizacji usług szkoleniowych.
Procedura reklamacji
Po kliknięciu w przycisk pobierze się plik z procedurą reklamacji szkolenia.
RODZAJE SZKOLEŃ
Komunikacja międzykulturowa w biznesie
Dowiedz się w jaki sposób usprawnić komunikację z kulturowo odmiennymi partnerami. Spraw, aby kontakt międzykulturowy nie był przykrym obowiązkiem ale intrygującym wyzwaniem i przygodą. Przekonaj się, że bariery i odmienności komunikacyjne, istnieją głównie w naszych głowach.
- Poszerzysz wiedzę z zakresu podobieństw i różnic pomiędzy wybranymi kulturami biznesowymi świata,
- Dowiesz się jakie są metody budowania zaufania dopasowane do kulturowej tożsamości partnerów,
- Poznasz techniki efektywnego odmawiania, przekonywania oraz oceniania partnerów pochodzących z różnych rejonów świata,
- Poznasz techniki łagodzenia kryzysowych sytuacji oraz podejmowania decyzji w zgodzie z kulturowymi różnicami i podobieństwami,
- Dowiesz się jak usprawniać pracę wielokulturowego zespołu,
- Nauczysz się sposobów konstruowania komunikatów w taki, sposób, aby Twój partner kulturowo odmienny nie tylko słyszał, ale też słuchał tego, co chcesz przekazać,
- Poznasz najważniejsze zasady ponad kulturowego savoir vivre.
Moduł I. Na drodze do harmonijnej współpracy:
- Znaczenie różnic kulturowych, a budowanie relatywizmu kulturowego w biznesie,
- O tym, co utrudnia komunikację: rola błędnych przekonań w postrzeganiu świata,
- 10 "nieszczęsnych" instynktów i rzecz o wartościach i stereotypach narodowych
Moduł II. Biznes na kulturowych skalach i wymiarach:
- Biznes w kontekstach kulturowych,
- Analitycznie, indukcyjnie czy holistycznie? Systemy myślenia a rozumienie biznesu,
- Relacje kontra pieniądze. Elementarny podział kultur świata biznesu,
- Zaufanie. Czym jest i jak je budować?
- Mówić i pisać tak, żeby nas rozumiano – „kontestowanie” komunikatów w biznesie,
- Trudna sztuka odmawiania,
- Czas i planowanie w kulturach biznesowych,
- Zarządzanie i podejmowanie decyzji oraz delegowanie zadań,
Moduł III. Kulturowy savoir vivre i protokół dyplomatyczny:
- Tytułowanie, przywitanie, pożegnanie i zwroty grzecznościowe,
- Spotkania formalne i nieformalne, small talk i tematy tabu, biesiadowanie,
- Gesty, mimika i to, co w ukrytym wymiarze,
- Podsumowanie
Zarządzanie zespołem międzykulturowym
Dowiedz się jak zarządzać ludźmi pochodzącymi z odmiennych kręgów kulturowych. Poznaj metody, narzędzia i techniki motywowania pracowników z różnych stron świata. Sprawdź jakie są sposoby wyznaczania i delegowania zadań pod różnorodnymi szerokościami i długościami geograficznymi. Dowiedz się jak dotrzeć i zrozumieć Innego. Wybierz to, co pomoże Ci usprawnić współpracę międzynarodową i zastosuj we własnej praktyce zawodowej.
- Będziesz potrafił sprawniej motywować, delegować zadania, oceniać i przekazywać negatywny feedback z wyczuciem i w sposób optymalnie dostosowany do kulturowego zaplecza pracowników,
- Dowiesz się jak skutecznie mierzyć się z wyzwaniami w zarzadzaniu zespołem międzykulturowym,
- Poznasz metody skutecznego liderowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku,
- Będziesz potrafił zdiagnozować pojawiające się kryzysy i umiejętnie na nie reagować.
Moduł I. Wyzwania zarządzania w środowisku międzykulturowym:
- Kultury biznesowe Zachodu i Wschodu w wymiarach i skalach,
- „Kulturowe DNA”, czyli zalety i wady managerów z odmiennych rejonów świata,
- Pracownik a zwierzchnik – koncepcje i podejścia a budowanie pozytywnych relacji w odmiennych kulturach organizacyjnych,
- Podstawowe błędy w zarządzaniu zróżnicowanym kulturowo zespołem i pojedynczymi pracownikami – przegląd nieprawidłowości i sposoby ich unikania,
Moduł II. Kultura narodowa a organizacyjna:
- Przewodzić zespołowi czy nadzorować pracowników – Z kim? Dla kogo? W jakich okolicznościach?
- Motywowanie – wartości narodowe i firmowe, a techniki aktywizacji pracownika,
- Uczenie siebie i innych – sposoby na skuteczny transfer wiedzy z perspektywy odmienności kulturowych,
- Wyznaczanie ról oraz zadań indywidualnych i grupowych w zróżnicowanym środowisku pracy,
- Ocenianie – konfrontacyjnie czy unikając konfrontacji?
- Proces decyzyjny – koncyliacyjnie czy odgórnie?
- Sposoby rozwiązywania i zażegnywania konfliktów,
Moduł III. Zarządzanie pracownikiem w zmianie:
- Wyzwania wprowadzania zmian w zespole międzykulturowym,
- Proces zmiany w koncepcji wrażliwości kulturowej – jak się przygotować i działać?
- Przegląd i wybór strategii i metod wprowadzania zmian,
- Podsumowanie
Obsługa klienta zagranicznego
Poznaj najwyższe standardy obsługi klienta kulturowo odmiennego. Dowiedz się w jaki sposób dopasować swoje zachowanie do potrzeb przedstawicieli odmiennych regionów świata. Spójrz na potrzeby partnerów z ich wyjątkowej perspektywy oraz sposobu rozumienia i postrzegania świata. Przećwicz metody budowania długotrwałych, pozytywnych relacji biznesowych.
- Dowiesz się w jaki sposób dopasować proces obsługi klienta do jego kulturowych przyzwyczajeń i oczekiwań konsumenckich,
- Zdobędziesz umiejętności analizy potrzeb,
- Poznasz metody budowania pozytywnych relacji oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi z klientami z odmiennych kontekstów kulturowych,
- Będziesz potrafił spojrzeć na potrzeby i oczekiwania klientów z odmiennych rejonów świata.
Moduł I. Naczelne zasady obsługi klienta (nie tylko) zagranicznego
- Sposoby nawiązywania i podtrzymywania kontaktu:
- Europa, Ameryka Północna, Australia,
- Bliski Wschód,
- Daleki Wschód, Azji Południowa i Południowo-Wschodnia,
- Afryka,
- Ameryka Południowa,
Moduł II. „Instrukcja obsługi” klienta kulturowo odmiennego:
- Klienci w wymiarach kultur – trudności, oczekiwania, potrzeby,
- Kontakt bezpośredni face – to – face,
- Kontakt telefoniczny i e-mail,
- Technika PALS w dialogu z klientem kulturowo odmiennym,
- Sposoby odmawiania klientowi roszczeniowemu,
- Sposoby radzenia sobie z przedstawicielami kultur konfrontacyjnych,
- Współpraca z klientem z rynków zamkniętych na obcych,
Moduł III. Z pozycji obsługującego/sprzedawcy
- Kulturowy savoir vivre w obsłudze klienta. O czym pamiętać, żeby nie obrazić?
- Autoprezentacja. Mowa niewerbalna w kontakcie z klientami, czyli od dystansu przestrzennego po zakazane gesty,
- Podsumowanie
Relokacja pracowników
Dowiedz się jakie wyzwania wiążą się z życiem i pracą w nowym kraju. Poznaj metody radzenia sobie z szokiem kulturowym oraz sposoby wsparcia najbliższych w procesie zmiany miejsca zamieszkania. Zdobądź wiedzę i umiejętności niezbędne do funkcjonowania w nowym miejscu życia. Sprawdź jak kompleksowo przygotować się na długotrwały wyjazd i pobyt poza granicami kraju pochodzenia.
- Zorientujesz się jakie trudności napotkasz podczas adaptacji do nowych warunków kulturowych i w jaki sposób sobie z nimi radzić,
- Dowiesz się o elementach kultury własnej i kraju przyjmującego, które rodzić mogą sytuacje konfliktowe oraz kryzysowe w nowym miejscu pracy,
- Nabędziesz umiejętności rozładowywania napięcia towarzyszącego szokowi kulturowemu oraz wsparcia najbliższych w pokonywaniu wyzwań relokacyjnych.
Moduł I. „Move or not ot move”, czyli wyzwania przenosin:
- Transfer kulturowy – czym jest i jak przebiega?
- Diagnoza i ocena przywiązania do kultury pochodzenia (jakim typem ekspaty jesteś?),
- Diagnoza aspiracji wyboru miejsca do życia (czy jesteś gotowy na wyjazd?),
- Funkcjonowanie i działanie w środowisku międzykulturowym – szanse, wyzwania i zagrożenia,
- Etapy szoku kulturowego i metody jego minimalizowania,
Moduł II. Akcja – Adaptacja:
- Planowanie relokacji (check lista i formalności transferowe),
- Sposoby budowania działania ułatwiającego adaptację w nowym miejscu,
- Planowanie życia w nowym środowisku (system szkół, opieka zdrowotna, zameldowanie, ubezpieczenia, itd.),
- Planowanie kariery zawodowej w nowym miejscu krok po kroku,
Moduł III. Kulturowy savoire vivre:
- Charakterystyka szczegółowa kraju docelowego,
- Podobieństwa i różnice – analiza kultury kraju pochodzenia i kraju docelowego,
- Czas wolny i czas zawodowy – rozumienie czasu w nowym miejscu,
- Trudna sztuka odmawiania,
- Ekspresyjność kultury przyjmującej (trening z ukrytym wymiarem),
- Small talk i tematy tabu,
- Etykieta życia codziennego (przywitania, pożegnania, przedstawianie, strój, obyczaje kulinarne),
- Podsumowanie szkolenia.
Warsztat negocjatora
Dowiedz się jak prowadzić przemyślane negocjacje, zgodnie z zasadami, taktykami i ukierunkowaniem na osiąganie optymalnych korzyści. Wzbogać swoje umiejętności komunikacyjne o zestaw przydatnych technik pokonywania problemów (nie tylko zawodowych), zmiękczania oponenta i działania w zgodzie z językiem korzyści. Sprawdź się w umiejętnościach prowadzenia sztuki targu i poznaj zestaw technik, które wykorzystują inni, aby Cię pokonać w negocjacjach.
- Dowiesz się jakie zasady rządzą negocjacjami i manipulacją interpersonalną,
- Poznasz sposoby łagodzenia wrogości, agresji i gniewu u innych,
- Dowiesz się jakie techniki stosować w sytuacjach kryzysowych rozmów,
- Poznasz style negocjowania oraz dowiesz się jak "omijać krople deszczu",
- Ale przede wszystkim będzie potrafił zaplanować i zapanować nad kolejnymi negocjacjami w życiu zawodowym i prywatnym.
MODUŁ I. Zorientowanie na procesie:
- Elementarne zasady prowadzenia negocjacji,
- Sprzeczność interesów czy konflikt?
- Zmienne i stałe negocjacyjne, poszerzanie pola negocjacji, kompensacja kwestii, BATNA i ZOPA,
- Rodzaje celów w negocjacjach i ścieżki ich wyznaczania w duchu „S.M.A.R.T. + 6W”,
- Struktura procesu i etapy negocjacji,
- Ustępstwa i zarządzanie ustępstwami,
- Gra symulacyjna: negocjacje szachowe,
MODUŁ II. Zorientowanie na partnerze:
- Bariery negocjacyjne,
- Rodzaje negocjacji (pozycyjne, interaktywne, arbitrażowe),
- Strategie negocjacyjne (podziału vs. poszukiwania rozwiązań vs. realizacji wspólnego potencjału),
- Scenariusze negocjacyjne,
- Style negocjacyjne (miękki, twardy, rzeczowy +arbitrażowy),
MODUŁ III. Zorientowanie na sobie:
- Nieświadome programy informacyjne ,
- Zasady wpływu społecznego i heurystyki w negocjacjach,
- Rodzaje argumentów (serce – rozum – logika) i ich jakość w negocjowaniu,
- Potęga pytań.
Etykieta biznesowa, Protokół dyplomatyczny, Savoir-vivre
Poznaj zasady etykiety biznesowej i rozszerz swoje umiejętności o sprawdzone sposoby prowadzenia small talku z klientami i partnerami biznesowymi. Dowiedz się jak skomponować odpowiedni strój do okoliczności, jak dokonać profesjonalnej autoprezentacji, w jaki sposób organizować biznesowe obiady oraz mniej formalne spotkania. Wzbogać swoją wiedzę o elementarne zasady dobrego wychowania, a już nigdy nie będziesz czuł się nieswojo podczas spotkań publicznych.
- Poznasz zasady rządzące codzienną grzecznością zawodową i towarzyską,
- Dowiesz się w jaki sposób być asertywnym ale jednocześnie uprzejmym,
- Poznasz sposoby prowadzenia kulturalnej i niezobowiązującej konwersacji,
- Będziesz potrafił dobrać strój do okoliczności występowania, trunki do potraw oraz bezpieczne tematy do rozmów,
- Poznasz zasady komponowania listów formalnych i dobrego zachowania w przestrzeni wirtualnej.
MODUŁ I. Codzienna grzeczność w miejscu pracy:
- naczelne zasady kultury biznesu
- krytyka, asertywność i nietakt,
- Obsługa klienta i zasady procedencji, czyli dlaczego Klient zawsze na pierwszym miejscu?
Moduł II. Komunikacja i autoprezentacja:
- profesjonalne przedstawianie się, przywitanie, pożegnanie i tytułowanie partnerów,
- Zapamiętywanie imion i nazwisk,
- Komunikacja niewerbalna (pułapki mowy ciała),
- Słuchanie, rozmowy telefoniczne i prezenty,
Moduł III. Wizerunek i przyjęcia:
- Ubiór służbowy mężczyzn i kobiet (od casual po white tie),
- Dress code, czyli okoliczności i dobór stroju,
- Przyjęcia zasiadanie i stojące,
- Zapraszanie gości,
- Dobór potraw i napojów. O czym pamiętać?
Moduł IV. Netykieta:
- struktura wiadomości e-mail i dokumentów oficjalnych,
- „Dekalog Netykiety”, czyli o dobrych manierach w Internecie,
- Podsumowanie szkolenia.
Warsztat mediatora, o praktycznych strategiach reagowania na konflikty
Wzbogać swoją wiedzę i umiejętności o kompetencje mediacyjne. Poznaj sprawdzone metody zażegnywania i rozwiązywania konfliktów. Dowiedz się jak konstruktywnie rozmawiać z partnerami o sprzecznych interesach, emocjach i dochodzenia do konsensusu w sytuacjach sprzeczności interesów.
- Poszerzysz swoje umiejętności o metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych i ich skutecznemu przeciwdziałaniu,
- Dowiesz się jakie techniki mediacyjne stosować w obliczu sytuacji kryzysowych,
- Nauczysz się zarządzać procesem mediacyjnym pomiędzy zwaśnionymi stronami,
- Będziesz potrafił stosować sprawiedliwość naprawczą.
Moduł I. Konflikty a proces mediacyjny:
- Analiza konfliktu – sposoby poszukiwania przyczyn i możliwości współpracy,
- Metody i procedury zarządzania sporami i konfliktami,
- -Proces mediowania,
- Role i funkcje mediatora,
- Metody i procedury mediacyjne
Moduł II. Przygotowania do mediacji:
- Nawiązywanie kontaktów między stronami,
- Gromadzenie i analiza informacji o stronach,
- Opracowywanie planu mediacji,
Moduł III. Prowadzenie spotkań mediacyjnych:
- Rozpoczynanie mediacji,
- Monolog mediatora,
- Wzajemne edukowanie się stron – jak? dlaczego? kiedy?
- Metody generowania opcji rozwiązywania problemów,
- Budowanie porozumienia i domykanie przedmiotu mediacji,
- Sposoby wdrażania porozumień,
- podsumowanie szkolenia.
Podstawy krytycznego myślenia
Dowiedz się jakie błędy w myśleniu popełniasz najczęściej i jak ich uniknąć w przyszłości. Dowiedz się jak świadomie i zgodnie z logiką analizować informacje i, co ważniejsze, podejmować możliwie najrozsądniejsze decyzje w biznesie i życiu prywatnym.
- Dowiesz się w jaki sposób nasz mózg nas oszukuje stosując "skróty" myślowe oraz heurystyki myślenia,
- Poznasz metody przeciwdziałania błędom poznawczym,
- Wzbogacisz swoje umiejętności z zakresu architektury podejmowania świadomych wyborów,
- Będziesz potrafił oddzielić impulsy od przekonań oraz osądy od faktów,
- Zweryfikujesz swoje błędne przekonania i dowiesz się jak trzymać się logiki i rozumu.
- Mózg lewy - mózg prawy: podstawy działania narzędzi poznawczych i skutecznego myślenia. Dwie ścieżki poznania: myślenie analityczne, intuicyjne i narracyjny sposób wyjaśniania świata,
- Elementarne heurystyki myślowe: zakotwiczenie, dostępność i reprezentatywność,
- - Pułapki myślenia, czyli o błędach poznawczych: efekt pierwszeństwa, efekt halo, efekt skupienia, ignorowanie prawdopodobieństwa, naiwny empiryzm, zamiana stron, efekt potwierdzania i jego rodzaje, pełzający determinizm, efekt świeżości, egocentryzm i egotyzm atrybutywny, myślenie magiczne, myślenie scenariuszowe i efekt Monte Carlo,
- Metody podejmowania słusznych decyzji (dedukcja, indukcja i analogia w biznesie i domu),
- Akcja – manipulacja. Techniki przeciwdziałania manipulowania decyzjami, czyli ja kontra mózg i świat,
- Sytuacje kryzysowe a sposoby podejmowania decyzji,
- Podstawy racjonalnego i krytycznego dyskutowania (nie tylko o biznesie),
- Podejście do ryzyka i prawdopodobieństwa,
- Preferencje osobiste, przekonania i odwracanie myślowego punktu ciężkości,
- Zamiast podsumowania – włącz myślenie krytyczne, czyli instrukcja myślenia krok po kroku,
Sztuka wystąpień publicznych
Dowiedz się jak być dobrym mówcą. Poznaj zasady przygotowania do wystąpień publicznych tak, aby być przekonującym w tym co i jak mówimy. Wzbogać swoje kompetencje o sztukę autoprezentacji już dzisiaj.
- Dowiesz się jak profesjonalnie przygotować się do wystąpienia,
- Poznasz metody radzenia sobie ze stresem,
- Skorygujesz błędy w mowie ciała i odkryjesz swoje atuty jako mówcy,
- Przećwiczysz techniki poprawiające Twoją dykcję, mowę plastyczną oraz metody przestawiania na tryb pozytywny audytorium.
- Przygotowanie do wystąpienia/prezentacji - o czym pamiętać?
- Planowanie elementów wystąpienia,
- Moje cele, zasoby i strategie,
- Mowa ciała (postawa gesty, mimika)
- Etapy budowania prezentacji/wystąpienia
- Metody tworzenia spójnego wystąpienia,
- Rozpoczynanie wystąpienia : techniki "trafiania" do odbiorców i "Domykanie"" wystąpienia,
- Planowanie czasu prezentacji,
- Sposoby panowania nad stresem,
Sztuka robienia dobrego wrażenia,
- Komunikowanie się z widownią – skupianie uwagi i zwracanie się do odbiorców, wykorzystywanie emocji,
- Sztuka naprawiania złego wrażenia,
- Trening mowy – tempo, ton, pauzy, dykcja, konstruowanie zdań,
- Praca z kamerą,
- Podsumowanie szkolenia.
Szkolenia Zuzanna Komornicka
Skuteczna komunikacja i kreatywność w działaniach promocyjnych
Czas trwania: 40 godzin
Zdobycie wiedzy i umiejętności dot. opracowania i realizacji strategii i działań marketingowych, dzięki którym:
- Zbudujesz silną markę oraz wpłyniesz na jej dynamiczny rozwój i przewagę konkurencyjną,
- W spójny sposób, krok po kroku efektywnie przeprowadzić działania marketingowe,
- Stworzysz i wdrożysz nowe produkty, usługi i rozwiązania w aspekcie strategicznym i taktycznym,
- Zrealizujesz założone cele przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów organizacji,
- Skuteczniej dotrzesz do obecnych i potencjalnych odbiorców,
- Praktyczna i kompleksowa realizacja projektu marketingowego odzwierciedlającego realia biznesowe i możliwego do wdrożenia w organizacjach uczestników studiów,
- Aktualizacja wiedzy wpływającej na efektywność procesów w organizacji i zarządzanie projektami marketingowymi,
- Pogłębiona analiza wybranych trendów i rozwiązań marketingowych wspierających tworzenie produktów i usług,
- Praktyczne zastosowanie metod i narzędzi biznesowych uczących projektowego myślenia, generowania nowatorskich rozwiązań i porządkowania struktury procesu kreatywnego,
- Umiejętność konstruowania modelu biznesowego canvas, lean canvas i team canvas,
- Praca na realnych przykładach oraz wspólne poszukiwanie rozwiązań umożliwiających poznanie różnorodnych perspektyw i doświadczeń przekładających się na produktywność, dynamizm i skuteczność pracy zespołowej,
- Zdobycie wiedzy dotyczącej kluczowych etapów tworzenia i przeprowadzania projektów z elementami planu marketingowego począwszy analizy rynku, zdefiniowania segmentów klientów i potrzeb grup docelowych, opracowania rozwiązań, zastosowania i skutecznego wdrożenia narzędzi marketingowych, poprzez które będzie można zrealizować konkretne cele i strategie marketingowe
- Wprowadzenie do świata marketingu
- Potrzeby i pokusy z perspektywy organizacji i klienta
- Tworzenie grupy projektowej - Team Canvas
- Innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów - Problem Fit Solution
- Analiza otoczenia - metodologia PEST
- Segmentacja klientów
- Analiza konkurencji
- Analiza SWOT
- Marketing MIX
- Rola reklamy i PR w komunikacji marketingowej
- Narzędzia i metody realizacji kampanii promocyjnej
- Harmonogram i Budżet
Kreatywne myślenie w biznesie
Czas trwania: 12 godzin
Wprowadzenie do tematu kreatywności i twórczego podejścia do rozwiązywania problemów w podstawowych obszarach funkcjonowania organizacji.
- Poznanie inhibitorów i wyzwalaczy twórczego myślenia
- Nauka stosowania skutecznych strategii rozwiązywania problemów
- Większa łatwość w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemowych sytuacji
- Poznanie podstawowego instrumentarium technik i metod pobudzania kreatywności
- Kreatywność i jej znaczenie w biznesie
- Proces twórczego myślenia i rozwiązywania problemów
- Kapelusze myślowe Edwarda de Bono
- Kształtowanie twórczej postawy - metody i techniki pobudzania kreatywności
- Wykorzystanie metod i technik stymulowania kreatywności w zespołowym rozwiązywaniu problemów
Komunikacja i budowanie relacji z otoczeniem
Czas trwania: 16 godzin
Celem szkolenia jest zmiana postaw, nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju kompetencji interpersonalnych i osobistych oraz efektywnej komunikacji. Uczestnicy szkolenia zdobędą pakiet wiedzy, metod i narzędzi, które pokażą im jak można współpracować w grupie, rozwiązywać konflikty, rozwijać pozytywne postawy i budować relacje oparte o zaufanie oraz partnerstwo. Podnosząc jakość pracy zespołowej i codziennych kontaktów z klientem uczestnicy dowiedzą się jak zapewniać najwyższe standardy i satysfakcję po obu stronach i profesjonalizm na każdym etapie współpracy.
- Poznanie metod nawiązywania, budowania i umacniania partnerskich relacji z zespołem i klientami
- Zwiększenie efektywności w działaniu i odporność na pojawiające się wyzwania, przeciwności i nieoczekiwane zmiany, zarówno na co dzień jak i w miejscu pracy
- Poznanie technik, metod perswazyjnych
- Zdobycie wiedzy nt. typologii klientów przydatnej w dokonywaniu diagnozy ukrytych potrzeb oraz dopasowaniu odpowiedniej komunikacji do oczekiwań
- Wiedza dot. rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem na poziomie zadaniowym i emocjonalnym,
- Poznanie tajników empatycznej i asertywnej komunikacji w relacjach biznesowych,
- Praca z testem osobowości i analiza wyników poprzez szereg przygotowanych ćwiczeń
- Wprowadzenie do komunikacji - step by step
- Asertywność - z czym to się je?
- Aktywne słuchanie
- Rezyliencja czyli 3 moje pokoje
- Kreatywność i jej rola w komunikacji
- Test osobowości
- Praca nad indywidualną i zespołową efektywnością
- Typologia klientów
- Podsumowanie
Asertywność w pracy z klientem i w zespole
Czas trwania: 6 godzin
Podniesienie świadomości oraz umiejętności skutecznej komunikacji i bycia asertywnym w relacjach z szeroko rozumianym otoczeniem
- Poszerzanie świadomości osobistych nawyków komunikacyjnych
- Rozwinięcie umiejętności: - przekazywania informacji i budowania dobrego kontaktu,
- Zachowań asertywnych przy różnicy poglądów, agresji, odmowie
- Zastosowania asertywnych technik komunikacyjnych
- Bardziej świadome komunikowanie się i poszerzenie wiedzy nt. granic osobistych,
- Skuteczna komunikacja step by step
- Asertywność - z czym to się je?
- 12 praw asertywności
- Informacja zwrotna i budowanie relacji
Szkolenia Rafał Resil
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
Czas trwania: 8 godzin
Uzyskanie wiedzy i umiejętności udzielenia pierwszej pomocy tzn. wykonania zespołu czynności wykonywanych w razie wypadku, urazu lub nagłego ataku choroby w celu ochrony życia lub zdrowia poszkodowanego oraz zminimalizowania niekorzystnych następstw, zanim możliwe będzie udzielenie. specjalistycznej pomocy
medycznej.
Uczestnik po zakończonym kursie będzie umiał:
- przeprowadzić proste czynnością medyczne wykonywanych przed przybyciem ratowników ,
- dowie się czym jest RKO czyli resuscytacja krążeniowo-oddechowa i jak ją prawidłowo przeprowadzać oraz nauczy się jak sprawdzać podstawowe funkcje życiowe osoby poszkodowanej.
- Będzie umiał prawidłowo i skutecznie podawać informację podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem służby ratowniczej.
Podstawy pierwszej pomocy
1. Na czym polega pierwsza pomoc przedmedyczna? (budowa anatomiczna, funkcje podstawowych narządów).
2. Jak rozpoznać zagrożenia i właściwie zachować się w miejscu wypadku?.
3. Zasady wzywania pomocy przez telefon.
4. Apteczka pierwszej pomocy.
Opatrunki i unieruchomienia
5. Rodzaje ran i sposoby ich zaopatrywania.
6. Zatrucia ozonem i sposoby radzenia sobie z nimi.
Resuscytacja krążeniowo – oddechowa
7 Wykonywanie prawidłowo masażu serca i sztucznego oddychania
Na zakończenie zajęć przeprowadzany jest egzamin praktyczny na fantomie
Czas pracy kierowcy
Czas trwania: 6 godzin
Uczestnik szkolenia pozna przepisy dotyczące czasu pracy kierowcy samochodu ciężarowego. Będzie umiał zaplanować oraz zorganizować transport tak, żeby maksymalnie wykorzystać czas jazdy samochodu. Nauczy się również komunikować z kierowcami oraz przewoźnikami a także zarządzanie kierowcami.
Osoba szkolona pozna i zrozumie między innymi:
- zasady dokumenty do wykonania transportu (licencje, wymagane zezwolenia na przejazd, uprawnienia kierowcy do wykonania przewozu rzeczy); dokumenty dotyczące przewozu materiałów i ładunków – rzeczy,
- zlecenia przewozowe,
- dokumenty pojazdu i kierowcy, zapisy z urządzeń rejestrujących, w tym dane z tachografu,
- wymagania dotyczące transportu rzeczy,
- oznaczenia na mapach i atlasach samochodowych,
- urządzenia do poboru opłat drogowych,
- zasady ewidencji i rozliczenia czasu pracy,
- Umiejętności – między innymi osoba szkolona wykonuje proste zadania związane z kierowaniem samochodu ciężarowego zgodnie z zasadami i przepisami,
Kompetencje społeczne:
- ponosi odpowiedzialność za realizację zadań przewozowych, - dostosowuje zachowanie do okoliczności, prowadząc pojazd ciężarowy,
- pracuje samodzielnie albo w zespole kierowców oraz podejmuje współpracę w zorganizowanych warunkach, - potrafi oceniać swoje działania wykonywane w ramach współpracy zespołowej oraz przyjmować odpowiedzialność za ich skutki podczas wykonywania zadań przewozowych
1. Podstawowe regulacje prawne.
2. Definicje i pojęcia: czas pracy, przerwa,, czas odpoczynku.
3. Planowanie i organizacja czasu pracy kierowców.
4. Prowadzenie dokumentacji czasu pracy.
5. Odpowiedzialność pracodawcy i konsekwencje nieprzestrzegania przepisów.
6. Dobre praktyki w zarządzaniu czasem pracy kierowców.
Kurs kończy się egzaminem końcowym
Cyberbezpieczeństwo – jak sobie radzić z zagrożeniami w siec
Czas trwania: 8 godzin
Cele kształcenia dotyczące wiedzy:
- Nabycie: wiedzy w zakresie zasad bezpiecznego funkcjonowania firmy w Internecie, istniejących zagrożeń oraz sposób przeciwdziałania. Możliwości pozyskania danych firmy, sposobów przejęcia kontroli nad komputerem oraz jak się przed nimi chronić. Nabycie umiejętności społecznych w zakresie świadomości dalszego rozwoju, organizacji czasu pracy, przewidywania skutków działań oraz przestrzegania zasad etyki.
Cele kształcenia dotyczące umiejętności:
- rozpoznaje najczęściej stosowane metody cyberataków
- zapewnia bezpieczeństwo sieci w warunkach codziennej pracy, w szczególności systemów Windows, Linux, IOS
- rozpoznaje i ocenia infrastrukturę IT pod kątem ochrony przed atakami cybernetycznymi i możliwym wyciekiem danych
- poszukuje rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność
Cele kształcenia dotyczące kompetencji:
- Podczas szkolenia dowiedzą się w jaki sposób utworzyć bezpieczna hasła, jak zidentyfikować potencjalne zagrożenia oraz jak im zapobiegać
Uczestnicy zdobędę wiedze, umiejętności oraz kompetencje z zakresu radzenia sobie w cyberbezpieczeństwie w sieci. Jest to bardzo kluczowe przy dzisiejszych częstych wyciekach danych, oraz pracy przeróżnych robotów.
- Typy ataków cyfrowych i ich rola w bezpieczeństwie
- Bezpieczeństwo systemów operacyjnych
- Bezpieczeństwo danych i aplikacji
- Szyfrowanie danych w kontakcie z klientem
- Bezpieczeństwo systemów IT
- Praktyczne zastosowanie zabezpieczeń na platformach chmurowych
- Hasła i polityka haseł
Wdrażanie systemów bezpiecznych do komunikacji, Jak stworzyć politykę
bezpieczeństwa